منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

رولبرینگ های ساچمه مخروطی

مجموعه SKF یاطاقان غلتکی مخروطی تک ردیف (شکل 1) بر اساس اندازه های مشهور یاطاقان غلتکی مخروطی تک ردیف است. بسته به نیاز برنامه ، یاطاقان غلتکی مخروطی همسان در طرح ها و انواع مختلف موجود است: یاتاقانهای همسان به صورت رو در رو مرتب شده اند یاطاقان ched های مطابق مرتب پشت به پشت یاتاقانهای مطابق ترتیب داده شده طراحی اصلی و یاطاقان SKF Explorer یاتاقانهای مطابق ذکر شده در جداول محصول ، مجموعه اصلی SKF را تشکیل می دهند. SKF می تواند سایر بلبرینگ های همسان را نیز در صورت درخواست تأمین کند.
ویژگی ها و مزایا
  • ظرفیت حمل بار بالا بسته به نوع طراحی ، یاتاقانهای همسان برای بارهای شعاعی و محوری سنگین مناسب هستند. ظرفیت باربری محوری یاطاقان غلتکی مخروطی با افزایش زاویه تماس α افزایش می یابد. اندازه زاویه تماس که معمولاً بین 10 تا 30 درجه است ، مربوط به ضریب محاسبه e (از جداول محصول) است: هرچه مقدار e بزرگتر باشد ، زاویه تماس بزرگتر است.
  • بارهای محوری در هر دو جهت بسته به نوع طراحی ، یاتاقانهای همسان می توانند شافت را به صورت محوری در هر دو جهت با فاصله محوری یا پیش بارگیری مشخص قرار دهند.
  • سختی زیاد بسته به نوع طراحی ، یاطاقان mat های مطابق می توانند یک ترتیب تحمل نسبتاً سخت داشته باشند.
  • به صورت مجموعه تحویل داده شده است یاطاقان و فاصله (های) حلقه در تولید مطابقت دارند ، به صورت یک مجموعه تحویل داده می شوند و آماده سوار شدن هستند.
  • اصطکاک کم خطوط فرافکنی مسیرهای مسابقه هر یاتاقان در یک نقطه مشترک در محور تحمل (نقطه اوج A ، شکل 2) به هم می رسند تا یک عمل غلتکی واقعی و در نتیجه لحظات اصطکاک کم در حین کار ایجاد کنند. طراحی بهینه شده غلتک و پایان سطح آن در فلنج (شکل 3) از هر یاتاقان باعث تشکیل فیلم روان کننده می شود و در نتیجه اصطکاک کمتری ایجاد می شود. این امر همچنین باعث کاهش گرمای اصطکاکی و سایش فلنج می شود. علاوه بر این ، یاتاقان ها می توانند پیش بارگیری را بهتر حفظ کرده و در کاهش سطح صدا کار کنند.
  • عمر طولانی پروفیل های مسیر تاج دار یاتاقان های طراحی پایه و پروفیل های مسیر لگاریتمی مسیرهای یاتاقان SKF Explorer توزیع بار در امتداد سطوح تماس را بهینه می کنند ، قله های تنش را در انتهای غلتک کاهش می دهند (شکل 4) ، و حساسیت به عدم تغییر جهت و انحراف شافت را در مقایسه با کاهش می دهد. پروفیل های مسابقه مستقیم مستقیم (شکل 5).
  • قابلیت اطمینان عملیاتی پیشرفته اتمام سطح بهینه شده روی سطح تماس غلطک ها و مسیرهای مسابقه از تشکیل یک فیلم روان کننده هیدرودینامیکی پشتیبانی می کند.
  • سازگاری پروفیل و اندازه غلتک غلتک های گنجانیده شده در یاتاقان های غلتکی مخروطی SKF با چنان تلرانس های بعدی و هندسی تولید می شوند که عملاً یکسان هستند. این توزیع بهینه بار بین غلتک های یک و به طور مساوی بین هر دو بلبرینگ را فراهم می کند ، سر و صدا و لرزش را کاهش می دهد و تنظیم مجدد پیش بار را با دقت بیشتری امکان پذیر می کند.
  • دوره اجرا با کاهش قله دما یاتاقان های غلتکی مخروطی به طور معمول دارای یک دوره اجرا هستند که طی آن یک غلتک مخروطی با طرح معمولی مقدار قابل توجهی از اصطکاک را تجربه می کند ، و در نتیجه سایش ایجاد می شود. این اثر به عنوان افزایش دما مشاهده می شود (نمودار 1). با طرح های تحمل غلتک مخروطی SKF ، اصطکاک ، سایش و گرمای اصطکاک به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، به شرطی که یاتاقان ها به درستی سوار شده و روغن کاری شوند.
 
فاخر صنعت توانا

یاطاقان غلتکی مخروطی تک ردیف

این یاتاقان ها برای داشتن عملکرد غلتکی واقعی و لحظات اصطکاک کم در حین کار طراحی شده اند ، بارهای ترکیبی (شعاعی و محوری به طور همزمان عمل می کنند) را در خود جای می دهند ، دارای طول عمر بالا و قابلیت اطمینان عملیاتی افزایش یافته اند.

فاخر صنعت توانا

یاطاقان غلتکی مخروطی

با مجموعه ای که شامل آرایش های رو در رو ، پشت به پشت و پشت سر هم باشد ، آنها می توانند بارهای محوری را در هر دو جهت جای دهند و دارای ظرفیت حمل بار بالا و درجه سختی بالا هستند.

فاخر صنعت توانا

یاطاقان غلتکی مخروطی دو ردیف

بسته به نوع طراحی ، این یاتاقان ها می توانند بارهای محوری را در دو جهت و بارهای شعاعی سنگین در خود جای دهند و معمولاً در جعبه دنده ها ، تجهیزات بالابرنده ، آسیاب های نورد و ماشین آلات در صنعت معدن استفاده می شوند.

فاخر صنعت توانا

یاطاقان غلتکی مخروطی چهار ردیف

طراحی چهار فنجانی توزیع بهینه بار در هر چهار ردیف غلتک را فراهم می کند و بارهای ترکیبی (شعاعی و محوری) را با سرعت کم تا متوسط ​​- تقریباً به طور انحصاری در برنامه های رول کار استفاده می کند ،

Fkher

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Cart
    Your cart is currently empty.