منوی دسته بندی
منوی دسته بندی

رولبرینگ ساچمه مخروطی دو ردیفه

SKF یاطاقان غلتکی مخروطی دو ردیف در طرح های TDO (شکل 1) و TDI (شکل 2) ، در انواع مختلف و با ویژگی های مختلف ، تولید می کند. بسته به نوع طراحی ، این یاتاقان ها می توانند بارهای شعاعی زیادی ، بارهای محوری در هر دو جهت را در خود جای دهند و از درجه سختی بالایی برخوردار باشند. یاطاقان غلتکی مخروطی دو ردیف به طور معمول در جعبه دنده ، تجهیزات بالابر ، آسیاب و ماشین آلات در صنعت معدن استفاده می شود ، به عنوان مثال دستگاه های تونل زنی.

ویژگی ها و مزایا
  • ظرفیت حمل بار بالا
    یاتاقان های غلتکی مخروطی دو ردیف برای بارهای شعاعی و محوری سنگین مناسب هستند. ظرفیت باربری محوری یاطاقان غلتکی مخروطی با افزایش زاویه تماس α افزایش می یابد. اندازه زاویه تماس که معمولاً بین 10 تا 30 درجه است ، مربوط به ضریب محاسبه e (از جداول محصول) است: هرچه مقدار e بزرگتر باشد ، زاویه تماس بزرگتر است.
  • بارهای محوری در هر دو جهت
    یاتاقان های غلتکی مخروطی دو ردیف شافت را در هر دو جهت با فاصله محوری یا پیش بارگذاری مشخص قرار می دهند.
  • سختی زیاد
    یاتاقان های غلتکی مخروطی دو ردیف ترتیب تحمل سختی را ارائه می دهند.
  • اصطکاک کم
    طراحی بهینه شده غلتک و پایان سطح آن در فلنج (شکل 3) باعث شکل گیری فیلم روان کننده می شود و در نتیجه اصطکاک کمتری ایجاد می شود. این امر همچنین باعث کاهش گرمای اصطکاکی و سایش فلنج می شود. علاوه بر این ، یاتاقان ها می توانند پیش بارگیری را بهتر حفظ کرده و در کاهش سطح صدا کار کنند.
  • عمر طولانی
    پروفیل های مسیر تاج دار یاتاقان های طراحی پایه و پروفیل های مسیر لگاریتمی مسیرهای یاتاقان SKF Explorer توزیع بار در امتداد سطوح تماس را بهینه می کنند ، قله های تنش را در انتهای غلتک کاهش می دهند (شکل 4) ، و حساسیت به عدم تغییر جهت و انحراف شافت را در مقایسه با کاهش می دهد. پروفیل های مسابقه مستقیم مستقیم (شکل 5).
  • قابلیت اطمینان عملیاتی پیشرفته
    اتمام سطح بهینه شده روی سطح تماس غلطک ها و مسیرهای مسابقه از تشکیل یک فیلم روان کننده هیدرودینامیکی پشتیبانی می کند.
  • سازگاری پروفیل و اندازه غلتک
    غلتک های گنجانیده شده در یاطاقان غلتکی مخروطی دو ردیف SKF با چنان تحمل های بعدی و هندسی ساخته می شوند که عملاً یکسان هستند. این توزیع بهینه بار را فراهم می کند ، سر و صدا و لرزش را کاهش می دهد و تنظیم مجدد پیش بار را با دقت بیشتری امکان پذیر می کند.

 

Fkher

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Cart
    Your cart is currently empty.